https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

Majblommor!

Hej! Idag på skolan fick vi se film. Sen hade vi slöd och jag gjorde ett mobilfack. Sen på eftermidagen gick vi till biblioteket.Sen efter det följde jag och Elin med Nora hem till henne. Där åt vi mellis och sen for vi till Ö & B och sålde majblommor.
Det gick ganska bra. Nu är jag med Elin och vi nyss ätit middag det blev potatismos och köttbullar.
Ikväll ska jag göra läxan. Vi har både matte och engelska i läxa.  ♥

Blogg tips!

Rickiss.blogg.se
Noralindgren.blogspot.com
Juliaivarsson.blogspot.com
Lovaysa.blogg.se
Ribbann.blogg.se
Hherouuuu.blogg.se
Weja.blogg.se
Edenr.blogg.se
Babycomodo.blogg.se
Fokis.se

MVH Liiinzan! <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0