https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

Min födelse dag mm!

Hej! Jag tänkte skriva om min födelse dag och kanske nåt annat. Ja jag fyllde år 28/7 det var ett tag sen  men men...
På morgonen väkte mamma & pappa mig ja jag vet inte riktigt vad klockan va men
Först fick jag ett paket från min moster Erika i det var det...

en mascara och ett läppglans.
Och sen fick jag leta ett paket i huset och det var i hallen sen gick jag och öppnade det...


det var ett wii tv spel och en extra kontroll!!!
Sen kom farmor, farfar, mormor, morfar och några till vid 2 tiden.
Av farmor farfar och min gudfar fick jag


en wii fit plus platta!
och av mormor och morfar


en rosa adidas kofta!
Sen fick jag samtidigt...


triss lotter x2 (50 kr i vinnst) och 500 kr!

OREO kakor!
Sen var det gäst fritt en littet tag och då for vi på resturang med mina andra släktingar
och av dom fick jag

ett linne

hår och halsband

biochekar och presentkort

nagelack och lite annat.
sen har jag haft två kalas till efter det och då fick jag presentkort, parfym, pengar, nagelklistermärken, ljus, örhängen och en ansiktsmask.

Hej då och ha en super bra dag.
//Liiinzan!     <3    :)

Kommentarer
Postat av: julia

Vem fick du parfym av?

2010-08-24 @ 07:44:54
URL: http://juliaivarsson.blogspot.com
Postat av: julia

Snälla skriv mera!

2010-08-27 @ 07:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0