https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

Älskade blogg!!!

Heeej nu är jag tillbaka och ja jag tänkte skriva om lite av dom roligaste sakerna jag har gjort!
Fredag 25 Juni: Vi firade midsommarafton i sörmjöle på dager sen hos några kompisar på kvällen!
Söndag 27 Juni: Vi spelade match mot sävar men fölorade med 5-2 :(
Tisdag 29 Juni: Vi for till mina kusiner och badade!
Onsdag 30 Juni: Jag var och såg Eclipse på premiären. Den var jätte bra!
Torsdag 1 Juli: Jag for på IKEA med mamma och pappa och jag köpte en byrå!
Fredag 2 Juli: Vi for till några kompisars stuga och badade. Och sov över där!
Lördag 3 Juli: Vi for hem där ifrån och for med några andra kompisar på Wheels!(Ellen 11år)
Söndag 4 Juli: Jag och mamma for till min kusin Hampus 4år och där hade vi vatten krig med morfar!(Nora 11år, Hampus 4år)
Måndag 5 Juli: Jag möblerade om mitt rum och vi hade några gäster här!
Tisdag 6 Juli: Idag sitter jag här och gör inget specc!

MVH Liiinzan!     <3    :)

Ps: Kommer kanske inte skriva så mkt!<3

BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: Jenkan

Du verkar ha roligt för det mesta!



Kramiz

2010-07-07 @ 19:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0