https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

Förlåt!!!

Hej! Förlåt att jag inte skrivit på ett tag. Så nu så ska jag skriva lite mer.

Måndag: Idag gjorde vi väl inget specielt. Vi tränade på teatern en sista gång och jag, Nora och Elin ledde gympalektionen. Sen for jag och Elin hem till henne vi fickade och sen gjorde vi väl inte så mycket.
Tisdag: Idag var det skoljoggen vi skulle springa 3km. Jag kom på 5 plats i min klass.Efter det var kl.13.00 och vi fick fara hem. Jag och Elin for hem till henne. När vi kom dit var det tänkt att jag bara skulle va där ett litet tag för att jag skulle på fotbollsträning men när Elin sa det till sin pappa så sa han... ta på dig gympa skorna och folj med. Så då gjorde Elin det.
Onsdag: Idag spelade vi upp våran teater och det gick ganska bra. Sen for hela klassen på biblotiteket. Efter det for vi några stycken till Linneaparken. Sen åkte jag, Elin, Maja F & Lovisa hem till Lovisa. Sen skulle Maja hem och då gjorde vi (jag & elin) våra designer med hjälp av Lovisa. Sen cyklade jag hem och åt. Och efter det for jag och Elin och spelade bränboll hos Nora.
Torsdag: Idag var det väl ingen speciel dag i skolan. Efter skolan for jag hem och åt mellis sen cyklade Julia, Hanna, Tuva, Nora och jag hem till hanna och gjorde en film. Sen for alla hem och åt och efter det så for vi tillbaka och spelade vattenbränboll med några till.
Fredag: Idag i skolan var det inget specielt jag spelade cello för sista gången. Elin hade utveklingsamtal och då väntade jag i hallen. Sen for vi hem till mig och gjorde inget specielt och sen for vi på fotbollsträning. Sen följde hon med mig hem och åt hos mig. Sen kom mina kusiner och vi hoppade studsmatta och såg på Talang.
Lördag: Hej! Idag ska jag till min farmor och farfar där ska jag väl kanske bada eller nåt. Kanske skriver när jag kommer hem där ifrån.

MVH Liiinzan!    <3    :)


Kommentarer
Postat av: emeelia

oj det var mycke du skrev :P

2010-06-05 @ 15:33:02
URL: http://lifeofemelia.blogg.se/
Postat av: Nora

Varför skriver ni dumma inlägg?

Och varför skriver ni inte namn?

Jag tycker bara att det är fegt av er som skriver dumma kommentarer och är anonyma.

2010-06-09 @ 21:47:08
URL: http://noralindgren.blogspot.com
Postat av: a girl can dream

håller med nora !!

2010-06-10 @ 11:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0