https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

1: Varför började jag blogga?<3

Ojjj det vet jag faktist inte...  typ alla hade en blogg och de lät jätte roligt. Men sen när man väl började vare tråkigt(ganska)... ;]



Heeej Idag e jag hemma från skolan för att jag har ont i huvet... ;(
Igår va jag men Noriiiis och vi såg bla. på en film!<33( älskardigoss noraiioss)
Jag vet inte vad jag ska göra idag men typ se film och kanske sola lite när jag blivi bättre!<3333;D
SNART ÉRE SKOLAVSLUTNING!!<3<33<3 najjjjs;]]]

Det ska jag och Eliiiiniii ha på oss då!!<33(Ni får vända på datn)

Meeeee!<333

Weeeee!<3333
Älskardigosss eliiiinos!<3333
ByE////Liiinzan!     <3     ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0