https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

TjaooOOOow!<333

Heej! Idag har/ska jag inte göra nget specccielt.
IFREDAGS:   Hade Jag, Nooora , Eliiin,Juliiia & Tuvvvva Klädbytardag:]
Man fick ta med sig kläder man inte ville ha och sen fick man ta det man tyckte va snyggt.
Jag fick TIO plagg och 3 armband =]
IGÅR:    For jag till farmor och gjprde lite allt möjligt:)
IDAG: Har jag tråkigt MM :/
IMORGON: Har vi skola:(
TISDAG: Har vi skola:(
ONSDAG: Har vi skola fast slöj:P
TORSDAG: Mot STOCKHOLM!!!<3 :]]]]]
FREDAG: Gå på stan(i stockholm) Och sen fara till bästa Nellie & Alva;)))
LÖRDAG: Göra nget kul men bäste Erika & Noah å mammsen!<333 :D
SÖNDAG: kanske fara på IKEA med mamma, erika å noah och sen typ chilla hos kikizzz!<33;D
MÅNDAG: Hem till UMEå :( :)
TISDAG-FREDAG: Skola;(
LÖRDAG: kanske va med ngn ellör fara någon stans;]
SÖNDAG: VETEJ ;|
MÅNDAG: skola typ börja städa klassrummet ellör så:)
TISDAG: SIsta skoldagen;D
ONSDAG: SKOLAVSLUTNING!!<3<333<3<3
Hihihi mina veckor fram över!<3
Kramizz Liiinzan!    <3     ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0