https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

♥♥♥ELIN IDAG!!!! ♥♥♥

♥Heeej idag på skolan gjorde vi inget specc... eller vi fick tillbaka två matte prov och det gick ju sådär.
Sen efter skolan for jag och Elin hem till mig och vi fikade och kolla datorn:)♥ Sen skulle jag på sjukhuset och då följde Elin med dit!♥ När vi kom hem till mig igen åt vi middag och kollade mer dator:]]] Efter det skulle våra mammor på föräldramöte och då for vi till Elinno och där städade vi elins rum och fotade:DDDD ;***
Men nu har jag komit hem och venne vad jag ska göra...

(LLLLL) ;**
//Liiinzan!     ♥    ;**

PS: elin lägger säkert upp bilderna från idag! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0