https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

♥♥♥Hära nu!♥♥♥

BONJOUR!♥♥♥
Franska idag på morgonen var juh sådara... sen kom vi till skolan och skulle läsa högläsning:P
Efter det blev det KEMI på g och då skulle vi blanda vatten ochh olika pulver:D
Till lunch vare FISK!!! bläääka men jag och Éliino gick och köpte en drickyogurt(stavning) och sen efter lunch var de matte och de gick väl bra vi körde nåh spel. Och på engelskan fick jag riktigt ont i huvet igen så jag for hem:((( vi ska fara till doktorn och kolla om det är nått för jag har haft ont 4dagar i rad nu... :( men nu komme rsnart Urpo(pappas kompis) och då blir det finsk musik från datorn:PP men igår kom mamma hem med en Ben and Jerry´s till mig MUMMMAASSÅ♥♥♥

BÄSTALAGET!♥♥♥♥♥
Nammnam ♥♥♥♥♥

fortfarande sötast finast bärt ivädn!<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3;***************♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
jag  innan skolavslutningen!♥
Minnen me Éliino!<3;**♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Det var dagens inlägg kanske bloggar lite senare tjaooow!<3
//Liiinznan!      <3   ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0