https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

ROSABULLAR! :P ;***



Heeej idag gick jag till skolan som vanliggt och där hade vi slöjd och då fick Lukas E en kniv i benet:[ sen hade vi svenska och stavningsprov och sen efter lunch skulle det va bad men det blev inget så vi fick fika av dan istället och sen hade vi ett till svenska prov sen gjorde vi typ inge mer...
Efter skolan gick jag hem till mig med nora jag trode att elin också skulle med men det blev tydligen inte så:(:) Vi bakade rosa bullar till på fredaglördag ifall de blir nget då!!! :DDDD
KOmmer lite bilder nu...

Nora ställer ut formar!♥

hahah söta vi var ;)

JAghihi!

(LLLLLLL) <3;*

NORA!;***** 

Fortfarande (LLLLLL);**

REDO NU

UTKAVLAD

ROSA smett(S) i göötttt

RULLAD!

åk nu ska dom in i ugnen hahahahaahha;]]]
Men ska gå nu märkte att första plåten blev svarta bullar men säkert endå goda näää ska katsa dom nu men har ju en plåt kvar:)(
BYERÅÅÅ//Liiinzan!       ♥      ;****


Kommentarer
Postat av: Julia

Gott med rosa bullar , blev sugen på att baka!

2011-10-12 @ 18:52:48
URL: http://poolarnopyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0