https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

SKOLFOTO!♥♥♥

Häääjalla!
Igår gick jag till skolan med Nora o Julia som vanligt. När jag kom till skolan gjorde vi lite saker och sen hade vi fågelprov det gick kanske inte droppen....:(
Sen så fick jag JÄTTTTTTTTTE ont i huvet och gick till skolsköterskan. kl 12. 45 kom maja, elin åå nora och hämtade mig och då skulle vi gå och fixa och för skolfotot men det blev ju problem genom att bara försöka ta sig dit svimade nästan 2 gr :´(
men sen när jag fick sätta mig ner blev det bättre och nora o elin hjälpte mig att fixa hår mm:)
Sen gick vi och tog skolfoto och jag fick sitta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sen tog jag enskilt och mamma kom sen när det var klar men vi han bara ner för trappen så spydddddde jag :DDDDDjippey sen for vi hem och de blev typ aldrig bättre så jag är hemma från skolan idag....

bild på mig å elinno när vi var ute och fota för ett tag sen(face på mig)

suddig bild på elin och mina små kusiner på mammas sida

Maja när vi såg jag saknar dig och bridesmaids(stavning) på bio:D

nora på skolan:DD <3

bild på mig sen sommarn

bild på mig och fabbe i sundsvall

söt bosse♥

söt ragnar♥

elin hoppar♥

jaghahahhfacccce

kläder jag köpte på stan me elino

min o elns ono piece(stavmnig)

vi när elin sov hos migoss

suppper finaste NORA ♥♥♥♥♥ sötast ivärdn;*****
de var alltö chiaaaaao!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
//Liiinzan! <3    :***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0