https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/1891675/images/2010/turkos_93513038.jpg

♥Stan, bowling, ersboda NÄSTA♥

♥Heeeej nu har jag inte bloggat på ett tag men iafall... I fredags så gick jag Elin och Nora till Elin och hemtade hennes saker sen for vi till mig och lämmnade dom. kl 3 typ for nora hem till sig medans jag och elinnno städade mitt rum och sen kom nora och vi åt middag! :DDD sen såg vi idol och gjorde en film till majja och hade kul och såg på flm!!! <3<3<3<3 ;**** :DDD
Idag ska jag först på stan med mamma och sen ska vi fara och bowla med några sen kanske det blir ersboda...
Jag vet iallafall att jag ska köpa en kofta och hårnålar sen nått mer ....♥♥♥♥♥♥
Men nu ska jag städa mitt rum TJAAOOOOW!     //Liiinzan!    ♥    ;***
JAG OCH AGNES!♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0